Libro “Desde la ventana indiscreta” en la Feria del Libro del Bicentenario 2021

Actualizado: 23 jun 2023

El presente libro reúne diferentes artículos del crítico e investigador Isaac León Frías. A continuación, se incluye información sobre dónde adquirir esta publicación en versión física o digital.

Redacción NOTICIAS / PUBLICACIONES ULIMA

“Desde la ventana indiscreta” de Isaac León Frías

Desde la ventana indiscreta. Páginas de cine recopila principalmente textos publicados en nuestra revista Ventana Indiscreta, así como en otros espacios, como el blog Páginas del diario de Satán. Los artículos, que han sido realizados en los veinte primeros años de este siglo, tratan sobre el cine producido en las últimas décadas, y se internan en las obras de realizadores tan diversos como Hitchcock, Pasolini o Bergman.

El texto físico puede ser adquirido, a nivel nacional, a S/. 28.00 (precio de descuento), en la tienda virtual de la Universidad de Lima de la presente Feria del Libro del Bicentenario, evento que se celebrará hasta el 1 de diciembre.

Asimismo, puede ser adquirido, también a nivel nacional, a través del catálogo web y tiendas de la librería Libun.

Finalmente, se puede conseguir en formato e-book en las siguientes plataformas:

3 commentaires

One of the primary advantages of assignment writing is the opportunity it provides for students to deepen their subject knowledge. Engaging in research, analyzing data, and formulating arguments allows students to explore topics in greater detail. By delving into a subject, students gain a comprehensive understanding of its someone write my assignment , theories, and practical applications. This process not only facilitates better performance in assignments but also enriches their overall academic journey.

J'aime

I completely agree with you, my friend, it's very cool that we can improve our knowledge with the help of books. I can also add the point that this service masterpapers.com/buy-coursework helped me a lot, which provided help with writing a term paper. This, in turn, helped me a lot with the efficiency of the time used, because they are real pros who do their job without any nuances. Also, I want to note that with the help of quality knowledge and the help of appropriate services, you can achieve very high grades.

J'aime

Very cool article, thank you very much for making such content, it fills the day with a good mood. In general, thanks to books, you can learn a lot and enrich yourself. They helped me a lot with writing nursing papers, which in turn were very important to me. Because it was these papers that determined whether I would get on the budget and, in general, continue my studies. It's good that the books were of high quality and provided me with quality knowledge, which played a key role.